مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 20:022022-03-21اقتصادي

ثبت 50 هزار بازدید از جاذبه های گردشگری گلستان


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: از 26 الی 29 اسفندماه 50 هزار بازدید از جاذبه ها و همچنین 13 هزار اقامت در مراکز گردشگری گلستان به ثبت رسیده است.

- ، رحمان فرمانی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در چهار روز گذشته حدود 50 هزار بازدید از جاذبه های طبیعی، تاریخی و دست ساز گلستان انجام شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان اضافه کرد: در این مدت بیش از 13 هزار نفر در مراکز اقامتی رسمی استان اسکان داشتند که با این تعداد اقامت ضریب اشغال اقامتگاه های رسمی استان گلستان 60 درصد بوده است.

وی بیان کرد: در ایام نوروز و از دوم لغایت 12 فروردین ماه، 14 نوروزگاه در همه شهرستان های استان برنامه ریزی شده است که اجرای موسیقی اقوام، بازی های بوم و محلی، جنگ های شادی، مسابقه های فرهنگی، غذاهای محلی، صنایع دستی و سوغات از اهم برنامه های اجرایی در این مراسم خواهد بود.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان گفت: در ایام نوروز تعداد 21 بازارچه موقت صنایع دستی با 430 غرفه برای معرفی و فروش محصولات صنایع دستی و نمایش توانمندی هنرمندان و صنعتگران استان در سطح استان برپا خواهد شد.

فرمانی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های تدارک دیده شده برای نوروز 1401 که به همت دفتر امور روستایی و شوراهای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 50 هزار بازدید از جاذبه های گردشگری گلستان

ثبت 50 هزار بازدید از جاذبه های گردشگری گلستان