مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 18:222022-03-21پزشكي

تصادفات جاده ای خطرناک تر از کروناست


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تصادفات جاده ای خطرناک تر از کرونا است؛ برای پیشگیری از وقوع فاجعه در جاده ها همچنان به مشارکت مسئولانه مردم نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حبیب غزنوی امروز در بازدید از پایگاه سلامت مستقر در پلیس راه زاهدان در نخستین روز سال 1401، اظهار کرد: مهمترین تهدید برای سلامت مردم در تعطیلات نوروز امسال، تصادفات جاده ای است.

   سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: خوشبختانه با پوشش گسترده و ضربتی واکسینساسیون کرونا شاهد کاهش موارد ابتلا به این بیماری هستیم و امیدواریم تا با استفاده عموم مردم از ماسک و رعایت فاصله ایمن با دیگران در مسافرت ها و دید و بازدیدهای نوروزی، این روند امیدوار کننده همچنان ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان خود را برای پذیرایی از خیل مسافران نوروزی آماده می کند و بر اساس پیش بینی ها تعداد زیادی از هم استانی های عزیز ما نیز قصد مسافرت دارند.

غزنوی بیان کرد: در این شرایط  رعایت ایمنی در رانندگی و توجه کامل به دستورات مجموعه خدوم راهور عامل مهمی در کاهش تصادفات جاده ای است.

وی گفت: در چند روز گذشته حوادث تلخی در اثر تردد خودروهای حامل اتباع غیر ایرانی غیر مجاز در سطح استان اتفاق افتاد ولی بر اساس مشاهدات میدانی با مداخله به موقع اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادفات جاده ای خطرناک تر از کروناست

تصادفات جاده ای خطرناک تر از کروناست