مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 14:322022-03-21سياسي

محیط زیست به مسئله درجه یک کشور تبدیل شده است


رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تبریک فرارسیدن سال 1401 گفت: با رویکرد دولت انقلابی - مردمی محیط زیست به مساله درجه یک کشور تبدیل شده است.

- ، علی سلاجقه در پیامی ویدئویی با تبریک سال جدید گفت: حلول سال 1401 هجری خورشیدی را محضر همه ملت شریف و بزرگوار ایران، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و ریاست جمهور، دولتمرداران، خانواده عزیز شهدا و ایثارگران و خانواده محیط زیست کشور و محیط بانان کشور تبریک و شادباش عرض می کنم.

وی اضافه کرد: از خدا می خواهم که روح همه شهدای بزرگواری که در سال های قبل تقدیم این آب و خاک شده اند و روح همه درگذشتگانی که در مجموعه محیط زیست کشور قلم زدند، قدم زدند، ایده پردازی کردند و جان خود را از دست دادند، شاد باشد و در کنف حضور رب العالمین متنعم از نعمت های الهی باشند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه سالی که گذشت، سالی سرشار از فراز و نشیب های متعدد در زمینه های مختلف کشورمان بود، اظهار کرد: با توجه به شروع فعالیت دولت انقلابی - مردمی در سال گذشته تغییر نگرشی در زمینه محیط زیست کشور به وجود آمد.

رویکرد شخص رییس جمهوری و توجه جدی او به مقوله محیط زیست موجب شد در شش ماهه اخیر محیط زیست کشور در ادبیات دولت به مساله درجه یک کشور تبدیل شود و این خواسته در حوزه محیط زیست داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست به مسئله درجه یک کشور تبدیل شده است

محیط زیست به مسئله درجه یک کشور تبدیل شده است