مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 12:472022-03-21سياسي

دولت ماهی یک میلیارد دلار ارز ترجیحی به خرید نهاده ها می داد


به لطف حمایت های دولت مردمی و شخص رییس محترم جمهوری هر ماه یک میلیارد دلار ارز ترجیحی برای تأمین نهاده بدون توقف تأمین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در پیام نوروزی خود نسبت تبیین برخی اقدامات این وزارت خانه در دوره فعالیت دولت سیزدهم و نیز برخی برنامه های این وزارتخانه برای سال جاری اقدام کرد.

متن پیام نوروزی وزیر جهاد کشاورزی به شرح زیر است: بسم الله الرّحمن الرّحیم و الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاه و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین یا مقلّب القلوب والابصار، یا مدبّر اللیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال آغاز بهار طبیعت و حلول سال 1401 شمسی را صمیمانه محضر مردم شریف ایران، به ویژه فعالان پر تلاش و زحمتکش بخش کشاورزی و همکاران خدوم شاغل و بازنشسته ام در اقصی نقاط کشور صمیمانه تبریک عرض می نمایم، ان شاءالله سال بسیار خوب و پر خیر و برکتی برای همه ملت ایران و برای همکاران خوبم در وزارت جهاد کشاورزی باشد.

بخش کشاورزی در سال 1400 که به فرمایش مقام معظم رهبری به نام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مزین بود فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد و به مدد خداوند سبحان، تلاش خستگی ناپذیر کشاورزان، دامداران و سایر فعالان عرصه تولید محصولات کشاورزی و مشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت ماهی یک میلیارد دلار ارز ترجیحی به خرید نهاده ها می داد

دولت ماهی یک میلیارد دلار ارز ترجیحی به خرید نهاده ها می داد