مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 11:172022-03-21سياسي

تنش آبی گلستان با نگاه دانش بنیان مرتفع می شود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان با تاکید بر لزوم عملیاتی شدن شعار سال، گفت: تنش آبی گلستان با نگاه دانش بنیان و فرهنگ بهره وری قابل رفع است.

- سید محسن حسینی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به فرارسیدن سال جدید و تبریک این مناسبت به آحاد ملت شریف ایران اسلامی، اظهار کرد: امیدواریم سال جدید سالی توام با رونق اقتصادی و توفیقات روزافزون برای ملت و دولت عزیز باشد.

وی با بیان اینکه همه ما باید از نو شدن طبیعت و آمدن بهار درس بیاموزیم؛ افزود: یکی از مهم ترین پیامهای بهار نو اندیشیدن، نوآوری و تازه شدن است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان با تاکید بر اینکه در سال جدید همه عزم و اراده مان را بر تداوم توفیقات این نهاد خدمت رسان قرار خواهیم داد، خاطرنشان کرد: بدون شک فائق آمدن بر مشکلات پیش روی ما به ویژه تنش آبی در استان نیازمند نگاه دانش بنیان در سال جدید خواهد بود.

حسینی بر ضرورت تحقق شعار سال در مجموعه آب منطقه ای استان گلستان تاکید کرد و گفت: به امبد الطاف خدا و با اتکای به اصول صداقت، امانت داری و وفاداری در سال جدید در مسیر حرکت های مبتنی بر اقدامات دانش بنیان و در حد و سهم خود اشتغال آفرینی گام خواهیم برداشت.

وی از اجرای برنامه های مشترک علمی و تحقیقاتی با جهاددانشگاهی همچون سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: نگاه ما در سال جدید به پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی گلستان با نگاه دانش بنیان مرتفع می شود

تنش آبی گلستان با نگاه دانش بنیان مرتفع می شود