مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 09:522022-03-21اجتماعي

محورهای مواصلاتی در خوزستان پر ترافیک اما روان هستند


جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی گفت: محورهای مواصلاتی در خوزستان پر ترافیک اما روان هستند و همکاران ما در محورهای مختلف حضور دارند.

- ، سردار محمد شرفی شامگاه یکشنبه در حاشیه جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی خوزستان در خصوص اهداف سفر خود به این استان اظهار کرد: به دلیل موضوعات مهمی چون افزایش تردد مسافران و مهمانان برای خریدهای پایان سال، تعطیلات و سفرهای نوروزی، روز طبیعت و حضور کاروان های راهیان نور به این استان سفر کردیم.

وی افزود: امروز در این جلسه شرکت کرده و گزارش هایی را از همکاران دریافت کردیم و پس از بررسی در حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی داخل و بیرون شهر برنامه ریزی های مطلوبی انجام شده است؛ مأموریت و طرح های مد نظر توسط همکاران ما در این استان به طور کامل دریافت و برای همه محورها طرح ریزی و برنامه ریزی خوب و مناسبی برای خریدها، مسافران و تعطیلات نوروزی و بحث های ترافیکی چیده شده و برای ترافیک درون شهری و راه های برون شهری نیز تدابیر لازم در نظر گرفته شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی ادامه داد: امسال با رعایت دستورالعمل های بهداشتی حضور مردم از سراسر کشور به خوزستان از افزایش چشمگیری برخوردار شده، جاده ها پر ترافیک اما روان هستند و همکاران ما در محورهای مختلف مواصلاتی حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای مواصلاتی در خوزستان پر ترافیک اما روان هستند

محورهای مواصلاتی در خوزستان پر ترافیک اما روان هستند