مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 09:422022-03-21سياسي

ظرفیت مجموعه های دانش بنیان در بوشهر برای تولید و اشتغال فعال می شود


معاون اقتصادی استاندار بوشهر از عزم جهادی مدیریت استان برای تحقق شعار سال خبر داد و گفت: ظرفیت مجموعه های دانش بنیان برای تولید و اشتغال فعال می شود.

- ایسنا/بوشهر معاون اقتصادی استاندار بوشهر از عزم جهادی مدیریت استان برای تحقق شعار سال خبر داد و گفت: ظرفیت مجموعه های دانش بنیان برای تولید و اشتغال فعال می شود.

علی باستین اظهار کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، دانش بنیان، اشتغالزایی نامگذاری شده و همه موظفیم در راستای تحقق دقیق شعار سال گام برداریم.

وی با بیان اینکه، شعار سال نباید روی کاغذ بماند افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که شعار سال نباید تنها روی سربرگ های اداری و تابلوهای شهری منتشر شود، بلکه باید با عزم جهادی در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید اهتمام ورزیم.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: استان بوشهر دارای 3 منطقه ویژه اقتصادی و 12 شهرک صنعتی و 7 ناحیه صنعتی است و برای تحقق شعار سال باید از این ظرفیت ها نهایت بهره را ببریم.

باستین تصریح کرد: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی موجبات رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار می شود و باید از کاغذبازی و بوروکراسی بیهوده پرهیز کرده و راه را برای تسهیل سرمایه گذاری فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت مجموعه های دانش بنیان در بوشهر برای تولید و اشتغال فعال می شود

ظرفیت مجموعه های دانش بنیان در بوشهر برای تولید و اشتغال فعال می شود