مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 08:522022-03-21اقتصادي

تشریح برنامه های اشتغالزایی کمیته امداد/ سهم مشاغل دانش بنیان


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: در بسیاری از مسائل کشور به این نتیجه رسیدیم که عرصه اشتغال را باید هر چه سریع تر مردمی کنیم.

- ، مرتضی فیروزآبادی، در ارتباط تلفنی با برنامه گفتگوی ویژه خبری، افزود: مردمی دنبال کردن به این معناست که در کنار برنامه ریزی های کلانی که انجام می شود و با نگاه از بالا و کلان، تلاش می کنیم جانمایی و اولویت بندی، تشویق و سرمایه گذاری داخلی و خارجی جذب شود و تولید راه بیفتد و اشتغال ایجاد شود.

وی ادامه داد: مردم هم آمادگی و ایده و برخی ها امکانات دارند و می توانند اشتغال را ایجاد کنند و باید این مسیر را هموار کنیم.

فیروزآبادی با تاکید بر اینکه باید به عرصه اشتغال، نگاه مردمی داشته باشیم، اضافه کرد: عمده این مشاغل به شکل خرد و خانگی و مانند آن است.

وی ادامه داد: در قانون اساسی به ویژه در اصل 43 تاکید شده است که دولت باید وسایل کار را برای افراد فراهم کند و به نوعی موید این نگاه است که اگر کسی از متن مردم خواست کاری را راه اندازی کند باید شرایط آن فراهم شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با توجه به پیشرفت فضایی علمی کشور و دنیا و شکل گیری استارتاپ هایی که در عرصه دانش بنیان شناخته می شوند چالشی که قبلاً مشاغل خرد و خانگی داشتند و امکان این را پیدا نمی کردند که در رقابت با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های اشتغالزایی کمیته امداد/ سهم مشاغل دانش بنیان

تشریح برنامه های اشتغالزایی کمیته امداد/ سهم مشاغل دانش بنیان