مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 01:422022-03-20اجتماعي

جاده ها پرترافیک اما روان هستند / ضرورت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی


جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی با بیان اینکه جاده ها پرترافیک اما روان هستند، گفت: هموطنان عزیز دستورالعمل ها و مقررات راهنمایی و رانندگی را به خصوص در سفر رعایت کنند.

- ایسنا/خوزستان جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی با بیان اینکه جاده ها پرترافیک اما روان هستند، گفت: هموطنان عزیز دستورالعمل ها و مقررات راهنمایی و رانندگی را به خصوص در سفر رعایت کنند.

سردار محمد شرفی در حاشیه جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی خوزستان، با خدا قوت و تبریک سال نو به تمامی همکاران انتظامی در سراسر کشور به خصوص کارکنان فرماندهی انتظامی استان خوزستان، در خصوص اهداف سفر خود به این استان، اظهار کرد: به دلیل موضوعات مهمی چون افزایش تردد مسافران و مهمانان عزیز برای خریدهای پایان سال، تعطیلات و سفرهای نوروزی، روز طبیعت و حضور کاروان های راهیان نور به این استان سفر کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: امروز (یکشنبه) در این جلسه شرکت کرده و گزارش هایی از همکاران عزیزمان دریافت کردیم، هم در حوزه های امنیتی و هم در حوزه های انتظامی و ترافیکی داخل و بیرون شهر برنامه ریزی های مطلوبی صورت پذیرفته، خوشبختانه ماموریت و طرح های مد نظر توسط همکاران عزیزمان در این استان به طور کامل دریافت و برای همه محورها طرح ریزی و برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده ها پرترافیک اما روان هستند / ضرورت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی

جاده ها پرترافیک اما روان هستند / ضرورت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی