مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 01:322022-03-20اجتماعي

صیانت و مراقبت از سربازان، مهمترین اقدام در ساختار پلیس


جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی گفت: از مهمترین اقدامات در ساختار پلیس صیانت و مراقبت از سربازان است تا آسیب های جسمی و روحی نبینند و به بهترین نحو ممکن برای آینده ساخته شوند.

- ایسنا/خوزستان جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی گفت: از مهمترین اقدامات در ساختار پلیس صیانت و مراقبت از سربازان است تا آسیب های جسمی و روحی نبینند و به بهترین نحو ممکن برای آینده ساخته شوند.

سردار محمد شرفی در جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی خوزستان با سلام و خسته نباشید به کلیه کارکنان نیروی انتظامی به خصوص کارکنان زحمتکش فرماندهی انتظامی استان خوزستان و شهرهای مرزی آن اظهار کرد: بنده عید سعید و حلول سال 1401 را به همه سنگرداران عرضه نظم و امنیت تبریک و تهنیت عرض کرده و به همه آنها خسته نباشید و خدا قوت می گویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی گفت: ارزیابی انجام شده از طرح ها و اقدامات نوروزی استان خوزستان این است که کارکنان کلیه طرح های ابلاغی را به نحو کامل دریافت داشتند و به نحو مطلوب برنامه ریزی، هماهنگی و چینش نیروها صورت گرفته و این جای بسی خرسندی دارد.

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی افزود: ما از بازدارندگی خوبی در منطقه برخورداریم و این به پشتوانه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حمایت های بسیار خوب مردم اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت و مراقبت از سربازان، مهمترین اقدام در ساختار پلیس

صیانت و مراقبت از سربازان، مهمترین اقدام در ساختار پلیس