مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 00:572022-03-20اجتماعي

ساخت تونل گل برای نخستین بار در زنجان


سرپرست سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان از ساخت تونل گل برای نخستین بار در زنجان خبر داد و گفت: این اقدام زیبایی خاصی به پیاده راه بخشیده است.

- محمد فیلو، سرپرست سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برنامه ویژه سازمان برای سال نو اظهار کرد: با توجه به اینکه در ایام نوروز پذیرای گردشگران و مسافران نو روزی هستیم از همین رو بر آن شدیم که فضای شهر را تغییر دهیم.

سرپرست سازمان سیما و منظر شهرداری زنجان با اشاره به اینکه یکی از فاکتورهای زیباسازی فضاسازی شهری استفاه از گل است، اضافه کرد: در همین راستا سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان در راستای استقبال از بهار و همراهی با طبیعت در نو شدن و نیز عمل به یکی از وظایف اصلی خود که ایجاد نشاط اجتماعی است اقدام به ساخت المان زیستی تونل گل در پیاده راه سبزه میدان کرده است.

وی گفت: طول این تونل گل 30 متر است و در ساخت آن از بیش از 3 هزار بوته انواع گل های بهاره و فصلی استفاده شده است که با اجرای نورپردازی این المان و ایجاد تونل نور، در شب و تاریکی هوا نیز عملکرد روانی-اجتماعی خود را ایفا خواهد نمود.

فیلو تصریح کرد: یکی از برنامه های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهر زنجان حرکت به سمت طراحی و اجرای المان های چندمنظوره و زیستی است که در آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت تونل گل برای نخستین بار در زنجان

ساخت تونل گل برای نخستین بار در زنجان