مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 19:072022-03-20سياسي

پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در البرز


آیت الله حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در پیامی آغاز سال 1401 خورشیدی را به آحاد مردم ایران اسلامی بالأخص اهالی ولایتمدار استان البرز تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، متن پیام نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز به شرح زیر است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِینَ‏ وَ صَلَّی اللهُ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِین یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ.

در ایام پر از خیروبرکت و نورانی ماه شعبان المعظم قرار داریم؛ و از ولادت باسعادت عصاره خلقت، مهدی الامم، قطب عالم امکان، حضرت ولی عصر -ارواحنا فداه- فاصله نگرفته ایم.

درحالی که این قرن تمام و با ورود به سال 1401، قرن جدید آغاز می شود و ابتدا و انتهای این سال محفوف به رحمت الهی است که ماه شعبان را فرمود حَفَفْتَهُ بِالرَّحْمَهِ .

امیدواریم همان طور که این سال، با ماه شعبان آغاز و با ماه شعبان پایان پیدا می کند، غوطه ور در رحمت الهی قرار بگیریم ان شاءالله.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در البرز

پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در البرز