مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-20اقتصادي

سفرهای نوروزی مردم در آخرین روزهای قرن


گزارش های مرکز مدیریت راه های کشور نشان می دهد که سفرهای نوروزی مردم در روزهای گذشته افزایش حدود 30 درصدی نسبت به همین ایام در سال گذشته داشته و میزان ترددهای جاده ای همچنان در حال رکوردشکنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس جدیدترین گزارش مرکز مدیریت راه های کشور از ترددهای بین استانی و سفرهای جاده ای مردم از آغاز طرح نوروزی امسال یعنی 25 اسفندماه تا دیروز (28 اسفندماه) به طور متوسط روزانه دو میلیون و 63 هزار و 247 وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور تردد کردند که بیشترین میزان سفرهای جاده ای در دو روز گذشته یعنی 27 اسفندماه اتفاق افتاده است که تعداد ترددهای بین استانی به دو میلیون و 178 هزار و 165 وسیله نقلیه رسیده است.

همچنین سفرهای جاده ای مردم در روزهای گذشته نسبت به مدت مشابه نوروز سال 1400، 29 درصد افزایش یافته است اما ترددهای روز گذشته پنج درصد نسبت به روز قبل از آن کاهش را نشان می دهد.

بر اساس اطلاعات دریافت شده از دوربین های پلاک خوان در محورهای مواصلاتی کشور چهار میلیون و 957 هزار و 700 پلاک خودرو در جاده های برون شهری مشاهده شده که از این تعداد چهار میلیون و 614 هزار و 500 پلاک مربوط به وسایل نقلیه شخصی بوده است.

همچنین بیشترین مبدأ پلاک های رویت شده در محورهای مواصلاتی مربوط به استان های تهران و البرز، خراسان رضوی، فارس، گیلان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای نوروزی مردم در آخرین روزهای قرن

سفرهای نوروزی مردم در آخرین روزهای قرن