مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 12:272022-03-20اقتصادي

مهلت پذیره نویسی سهام استقلال و پرسپولیس به پایان رسید


مدیرعامل فرابورس با بیان اینکه پذیره نویسی استقلال و پرسپولیس به پایان رسید، گفت: حدود 320 هزار نفر سهام باشگاه پرسپولیس و 286 هزار نفر سهام باشگاه استقلال را خریداری کردند.

- ، میثم فدایی شب گذشته (شنبه 28 اسفند) در ارتباط تلفنی با بخش خبری 21 شبکه یک سیما افزود: در باشگاه استقلال، افراد حقوقی 280 میلیارد تومان معادل 78 درصد سهام و سهامداران حقیقی 79 میلیارد تومان معادل 22 درصد افزایش سرمایه را خریداری کردند.

وی ادامه داد: در باشگاه پرسپولیس، افراد حقوقی 261 میلیارد تومان معادل 74 درصد و افراد حقیقی 89 میلیارد تومان معادل 25 درصد افزایش سرمایه را خریداری کردند.

فدایی در پاسخ به این پرسش که نماد سرخ آبی ها چه زمانی بازگشایی می شوند؟ گفت: پس از این مرحله تسویه و پایاپای وجوه انجام می شود و پول به حساب باشگاه هایی که مسدود است واریز و نامه ای از بانک به سازمان بورس ارائه می شود و سازمان بورس مجوز ثبت افزایش سرمایه را به اداره ثبت شرکت ها می دهد و بعد از ثبت در اداره ثبت شرکت ها به شرکت سپرده گذاری مرکزی عودت و سهام به افرادی که خریداری کردند تخصیص داده می شود.

مدیرعامل فرابورس گفت: مهم تعداد سهام خریداری شده بود که سقف شرکت در افزایش سرمایه برای افراد حقوقی به صورت مستقیم و برای افراد حقیقی در قالب سبدهای سرمایه گذاری تا سقف 30 میلیارد توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت پذیره نویسی سهام استقلال و پرسپولیس به پایان رسید

مهلت پذیره نویسی سهام استقلال و پرسپولیس به پایان رسید