مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-20سياسي

نشست هم اندیشی بنیاد ملی نخبگان و صندوق حمایت از پژوهشگران


نشست هم اندیشی بنیاد ملی نخبگان و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با حضور سرپرست قائم مقام بنیاد، رییس صندوق و جمعی از معاونان دو مجموعه برگزار شد.

- نشست هم اندیشی بنیاد ملی نخبگان و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با حضور سرپرست قائم مقام بنیاد، رییس صندوق و جمعی از معاونان دو مجموعه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست هم اندیشی بنیاد ملی نخبگان و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با حضور ناصر باقری مقدم؛ سرپرست قائم مقام بنیاد، ایمان افتخاری، رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، عباس ابراهیمی معاون سرآمدان و نخبگان و سید محمد صادق موحد معاون آینده ساران بنیاد، مسعود امینی، معاون آینده پژوهی علم و فناوری و علی عبدالعالی معاون ترویج علم و فناوری صندوق برگزار شد.

در ابتدای این نشست، ناصر باقری مقدم، سرپرست قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به لزوم وجود رابطه ای توسعه یافته میان بنیاد ملی نخبگان و صندوق حمایت از پژوهشگران (بنیاد علم ایران) گفت: در دوره جدید بنیاد به سمت تجدید و تحکیم روابط خود با مراکز مهم علم و فناوری در کشور حرکت کرده و به دنبال توسعه این روابط و همکاری های مشترک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم اندیشی بنیاد ملی نخبگان و صندوق حمایت از پژوهشگران

نشست هم اندیشی بنیاد ملی نخبگان و صندوق حمایت از پژوهشگران