مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-20اجتماعي

راهنمای سفر به مشهد در نوروز 1401


سفر به مشهد از گذشته های دور با توجه به قرار گرفتن حرم امام رضا (ع) در این شهر، یکی از شهرهای گردشگرپذیر و محبوب برای سفر در بین ایرانیان و مسلمانان بوده است؛ - سفر به مشهد از گذشته های دور با توجه به قرار گرفتن حرم امام رضا (ع) در این شهر، یکی از شهرهای گردشگرپذیر و محبوب برای سفر در بین ایرانیان و مسلمانان بوده است؛ ضمن این که این شهر جاذبه های توریستی فراوان دیگری نیز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام همگردی، مشهد سالیانه به ویژه در روزهای تعطیل و عیدها، پذیرای مسافران بسیاری است که برای زیارت و بازدید از جاذبه های گردشگردی و رفاهی آن از جمله بازارها، مراکز خرید متنوع، پارک های آبی و … به این شهر سفر می کنند.

چه زمانی به مشهد سفر کنیم؟ سفر به مشهد معمولا زمان نمی شناسد و اکثر ایرانیان در همه فصول سال و در ایام تعطیل به این شهر سفر می کنند؛ اما از نظر آب و هوایی بهترین فصل برای سفر به مشهد، علی رغم شلوغی ها، فصل بهار است که هوای مشهد در آن بسیار معتدل و دلچسب بوده و سرما و گرما مانع تفریح و زیارت نخواهد شد.

جاذبه های گردشگری طبیعی مشهد مشهد در کنار حرم مطهر امام رضا، به عنوان یکی از شهرهای قدیمی و تاریخی ایران، دارای آثار گردشگری و تاریخی فراوانی است، که می توان در طول مدت سفر از آن ها دیدن کرد؛ از جمله این آثار می توان به موار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای سفر به مشهد در نوروز 1401

راهنمای سفر به مشهد در نوروز 1401