مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 20:072022-03-19اقتصادي

درآمدهای حاصل از فروش نفت باید صرف سرمایه گذاری در کشور شود


معاون اول رییس جمهور بر ضرورت اصلاح ساختار بودجه و کاهش وابستگی آن به درآمدهای نفتی تاکید کرد و گفت: درآمدهای حاصل از فروش نفت باید صرف سرمایه گذاری در کشور شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست.

وی در ادامه با بیان اینکه سال آینده سالی بسیار بهتر و پربارتر خواهد بود، اظهار داشت: خوشبختانه قوای سه گانه همراهی و همکاری کامل دارند و به فضل الهی این کشتی به ساحل امن خواهد رسید.

مخبر با تاکید بر ضرورت اصلاح ساختار بودجه و کاهش وابستگی آن به درآمدهای نفتی تصریح کرد: درآمدهای حاصل از فروش نفت باید صرف سرمایه گذاری در کشور شود و باید تلاش کنیم از خام فروشی نفت جلوگیری شود و آن را تا زنجیره های پایین به فراورده تبدیل کنیم تا به ارزش افزوده بیشتر دست یابیم معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: دولت ها اداره کننده و بنگاه دار خوبی نیستند و باید دارایی ها به مردم واگذار شود تا چرخه سرمایه گذاری در کشور راه بیفتند.

وی اضافه کرد: درآمدهای دولت حتی اگر یک ریال هم باشد باید از مسیر خزانه وارد چرخه اداره کشور شود و حساب و کتاب آن به صورت دقیق و شفاف مشخص باشد.

مخبر ساماندهی بانک ها و اصلاح نظام بانکی کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: اصلاح نظام بانکی کشور باید در دستور کار وزارت امور اقتصادی و دارایی باشد و امیدوارم با برنامه ریزی های انجام شده شاهد بهبود و اصلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدهای حاصل از فروش نفت باید صرف سرمایه گذاری در کشور شود

درآمدهای حاصل از فروش نفت باید صرف سرمایه گذاری در کشور شود