مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 17:522022-03-19سياسي

70 درصد مدیران جدید منصوب شده همدان بومی هستند


مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان گفت: 70 مدیر تا به حال در استان انتصاب شده و صددرصد این انتخابات و منصوبات بومی بوده است - به گزارش، مسلم مخفی شنبه در فرمانداری شهرستان نهاوند ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، خاطرنشان کرد: در دعای افتتاح که مؤمنی به محضر خداوند متعال عرضه می دارد که: خداوندا کمک برسان دولتی در جهان حکم فرما شود که دولت کریمه باشد و دو ویژگی داشته باشد: به اهل اسلام عزت دهد و اهل نفاق ذلیل شود.

وی در ادامه گفت: این مهم یکی از نشانه هایی است که ما باید برای خودمان محک قرار دهیم که تا چه حد در این راستا، جهت خدمت به مردم و اهداف دولت قدم بر می داریم.

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری افزود: جهاد تبیین بسیار قابل ارزش و اهمیت است و از تأکیدات مقام معظم رهبری است، که هرآنچه دستاوردهای نظام و دولت است باید برای آگاهی مردم بیان شوند.

مخفی با بیان اینکه در دولت مردمی سیزدهم بنا بر این است که کار دست مدیران کاردان، دست پاک، خوش نام و با روحیه جهادی باشد، گفت: یکی از سیاست های مدیر ارشد استان و مجموعه استانداری انتصاب مدیران بومی است.

وی با بیان اینکه 70 مدیر تا به حال در استان انتصاب شده و صددرصد این انتخابات و منصوبات بومی بوده است، خاطرنشان کرد: نهاوند شهر شهیدپرور، تاریخی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد مدیران جدید منصوب شده همدان بومی هستند

70 درصد مدیران جدید منصوب شده همدان بومی هستند