مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 17:322022-03-19سياسي

کار بر جنبه محتوایی شهدا یکی از محورهای جهاد تبیین است


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان برگزاری یادواره شهدای یک یا چند محله در بازه های زمانی مشخص را متذکر شد و ادامه داد: کار بر جنبه محتوایی شهدا یکی از محورهای جهاد تبیین است زیرا دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن دستاوردهای انقلاب است و در برابر شهید .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان برگزاری یادواره شهدای یک یا چند محله در بازه های زمانی مشخص را متذکر شد و ادامه داد: کار بر جنبه محتوایی شهدا یکی از محورهای جهاد تبیین است زیرا دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن دستاوردهای انقلاب است و در برابر شهید و شهادت از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی حساس هستند و در این جهت شبهه پراکنی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- مصطفی محامی در مراسم تجلیل از فعالان برنامه های شهید میرحسینی شهید شاخص سال ضمن ابراز گلایه نسبت به کم کاری در خصوص زنده نگه داشتن یاد و همچنین بیان سرگذشت شهدا، اظهار داشت: متاسفانه تکریم خانواده شهدا نیز به شیوه مطلوب صورت نگرفته و راضی کننده نیست.

امام جمعه زاهدان با اشاره موضع گیری غلط عده ای درباره پشتیبانی از خانواده های شهدا بیان داشت: اگر چه خون خانواده شهدا نسبت به دیگران رنگی تر نیست اما ارائه هر خدمتی به آن ها درد فراق از شهیدشان را تسکین نمی بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار بر جنبه محتوایی شهدا یکی از محورهای جهاد تبیین است

کار بر جنبه محتوایی شهدا یکی از محورهای جهاد تبیین است