مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 17:172022-03-19ورزشي

انتصابات جدید در شهرداری تهران


شهردار تهران طی احکامی جداگانه «رییس ستاد ساماندهی اسناد و املاک شهرداری تهران»، «مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران»، «مدیرعامل سازمان ورزش» و «مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب» را مشخص و منصوب کرد.

- شهردار تهران طی احکامی جداگانه رییس ستاد ساماندهی اسناد و املاک شهرداری تهران ، مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران ، مدیرعامل سازمان ورزش و مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب را مشخص و منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی طی چهار حکم جداگانه ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران را با حفظ سمت به عنوان رییس ستاد ساماندهی اسناد و املاک شهرداری تهران ، ابراهیم باقی را به عنوان مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران ، حسین اوجاقی را به عنوان مدیرعامل سازمان ورزش و عباس تقدسی نژاد را به عنوان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب به مدت یک سال منصوب کرد.

در بخشی از متن حکم ابوالفضل فلاح آمده است: در راستای اجرای مصوبه شماره 160/2194/3213 مورخ 1395/02/18 شورای اسلامی شهر تهران و بر اساس بند 5 بخشنامه ابلاغی به شماره 10/1058557 مورخ 1400/10/27 و به منظور ساماندهی، مولدسازی و افزایش بهره وری و صیانت از اموال غیرمنقول شهرداری تهران، بدین وسیله جناب عالی به عنوان رییس ستاد سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات جدید در شهرداری تهران

انتصابات جدید در شهرداری تهران