مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 17:072022-03-19سياسي

برگزاری یادواره شهدای محله عامل موج آفرینی در جامعه


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان بر برگزاری یادواره شهدای یک یا چند محله در بازه های زمانی مشخص تاکید و گفت: این اقدام هم عامل موج آفرینی و هم تکریم خانواده شهدا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در مراسم تجلیل از فعالان برنامه های شهید میرحسینی شهید شاخص سال ضمن ابراز گلایه نسبت به کم کاری در خصوص زنده نگه داشتن یاد و همچنین بیان سرگذشت شهدا، اظهار داشت: متاسفانه تکریم خانواده شهدا نیز به شیوه مطلوب صورت نگرفته و راضی کننده نیست.

امام جمعه زاهدان با اشاره موضع گیری غلط عده ای درباره پشتیبانی از خانواده های شهدا بیان داشت: اگر چه خون خانواده شهدا نسبت به دیگران رنگی تر نیست اما ارائه هر خدمتی به آن ها درد فراق از شهیدشان را تسکین نمی بخشد.

آیت الله محامی ادامه داد: در پیمودن مسیر شهدا، خدمت به مردم و حفظ انقلاب اسلامی نیز کم کاری هایی صورت گرفته و باید دید چه مقدار فضای کنونی جامعه با دوران دفاع مقدس تناسب دارد.

وی با اشاره به آیه170 سوره مبارکه آل عمران اظهار داشت: شهدا زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می خورند و از خداوند متعال در خصوص همرزمان و همراهان خود پرس وجو می کنند و دغدغه پیمودن راه خود را دارند که در صورت تداوم راهشان، خوشحال و خشنود می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدای محله عامل موج آفرینی در جامعه

برگزاری یادواره شهدای محله عامل موج آفرینی در جامعه