مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-19سياسي

تلاش برای تامین 125 هزار مسکن ملکی کارکنان انتظامی


جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور با تاکید بر لزوم توسعه اشراف اطلاعاتی و ارتقای توان عملیاتی، گفت: تلاش ها برای تامین 125 هزار مسکن ملکی و 60 هزار منزل سازمانی ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد شرفی در دومین نشست قرارگاه نوروزی انتظامی استان ایلام اظهار کرد: اولویت اصلی پلیس، استفاده از فناوری های روز در ماموریت ها بوده که در این راستا گام های اساسی برداشته شده که همچنان در کنار استفاده از فناوری های روز، بر توسعه اشراف اطلاعاتی و ارتقاء توان عملیاتی تاکید داریم.

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه های ما بهبود وضعیت معیشتی کارکنان انتظامی با محوریت تامین 125 هزار مسکن ملکی و 60 هزار منزل سازمانی است و خوشبختانه ساز و کار آن با فراهم سازی 3000 میلیارد تومان اعتبار اولیه ، فراهم شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور در ادامه با بیان اینکه پیش از اجرای طرح های نوروزی، برنامه ریزی های خوبی در راستای تقویت حوزه تعاملی، تدوین طرح ها ، تحلیل اطلاعات و .

صورت گرفته است، اضافه کرد: در اجرای ماموریت ها، اصل پیش بینی و پیشگیری باید مد نظر نیروهای پلیس قرار گیرد.

سردار شرفی با تاکید بر جذب و تربیت نیروی انسانی کارآمد، متخصص و متعهد یادآور شد: اقدامات خوبی برای ارتقای شاخص های استحکام درونی سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تامین 125 هزار مسکن ملکی کارکنان انتظامی

تلاش برای تامین 125 هزار مسکن ملکی کارکنان انتظامی