مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-19بين الملل

ارتش آمریکا تجهیزات نظامی جدید از سوریه وارد عراق کرد


یک کاروان نظامی و لجستیکی ارتش آمریکا از خاک سوریه وارد شمال عراق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، به گفته منابع محلی در شمال شرق سوریه، یک کاروان تسلیحاتی و لجستیک ارتش آمریکا صبح امروز (شنبه) از استان الحسکه وارد شمال عراق شده است.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) این کاروان نظامی متشکل از 52 کامیون با عبور از گذرگاه الولید که دولت سوریه آن را غیر قانونی می داند، وارد عراق شده است.

همزمان خودروهای نظامی ارتش آمریکا نیز این کاروان را همراهی می کردند.

به گفته منابع نظامی سوری، به احتمال زیاد محموله این کاروان، تجهیزاتی است که در خلال حملات راکتی و خمپاره ای یک ماه گذشته به پایگاههای آمریکایی در شمال شرق سوریه و شرق فرات آسیب دیده اند.

در 12 اسفند ماه میدان های نفتی و گازی کونیکو و الجفره در استان دیرالزور در شرق سوریه که ارتش آمریکا از آن به عنوان پایگاه های خود استفاده می کند،  هدف حمله راکتی قرار گرفت و خسارت های مادی زیادی بر جای گذاشت.

کاروان نظامی متشکل از 52 کامیون با عبور از گذرگاه الولید که دولت سوریه آن را غیر قانونی می داند، وارد عراق شده است ارتش آمریکا بارها اقدام به انتقال تجهیزات نظامی از سوریه به عراق و بالعکس انجام داده و برای این کار گذرگاهی نیز در مرز دو کشور دایر کرده که از نظر دولت بغداد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش آمریکا تجهیزات نظامی جدید از سوریه وارد عراق کرد

ارتش آمریکا تجهیزات نظامی جدید از سوریه وارد عراق کرد