مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-19اقتصادي

اجرای پویش «همراهان سفر ایمن» در زنجان/ افزایش 70 درصدی تردد در آزادراه ها


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از اجرای پویش «همراهان سفر ایمن» در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: این پویش در راستای کمک به استراحت رانندگان و کاهش حوادث اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، با آغاز تعطیلات نوروزی سفرهای نوروزی هم بعد از دو سال که به دلیل شیوع ویورس کرونا با اختلال جدی مواجه شده بود هم آغاز شده است.

دستگاه های مرتبط با ایجاد تسهیلات سفر برای مردم، هم در این ایام به تکاپو افتاده و هر کدام بر اساس وظایف محوله اقداماتی را برای تسهیل امور برای این مهم پیش بینی کرده است.

در این رابطه مسؤولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان هم در راستای کمک به کاهش تصادفات جاده ای پویشی را طراحی و اجرا خواهد کرد که عبدالحسین علی اکبری در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از اجرای پویش همراهان سفر ایمن در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: اجرای این پویش از 25 اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تعداد مجتمع های خدماتی بین راهی پیش بینی شده شده برای برای اجرای پویش همراهان سفر ایمن را 25 مجتمع اعلام و تصریح کرد: شعار انتخاب شده برای این پویش 2 ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت انتخاب شده که محل اجرای این پویش در مجتمع پاسارگاد وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش «همراهان سفر ایمن» در زنجان/ افزایش 70 درصدی تردد در آزادراه ها

اجرای پویش «همراهان سفر ایمن» در زنجان/ افزایش 70 درصدی تردد در آزادراه ها