مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-19حوادث

دستگیری 22 نفر از اراذل و اوباش در رودسر


فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: در راستای اجرای طرح مقابله و جمع آوری اراذل و اوباش 16 نفر از این افراد دستگیر و 6 نفر از آنها به پلیس امنیت احضار شدند.

- سرهنگ سیدجلال الدین جوانمردی در جمع خبرنگاران با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه، اظهار کرد: پلیس اجازه قدرت نمایی و جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

وی افزود: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و در راستای اجرای طرح دو روزه برخورد با اراذل و اوباش، شناسایی و کنترل این افراد در دستورکار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر بیان کرد: در این طرح 16 نفر از اراذل و اوباش که برای شهروندان رعب و وحشت ایجاد می کردند دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این طرح 6 نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار نیز به پلیس امنیت احضار و از آنها در خصوص عدم ارتکاب هرگونه ناهنجاری اجتماعی تعهد اخذ شد.

سرهنگ جوانمردی خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان خادمان مردم برابر قانون و در سایه حمایت های قضایی با افرادی که برای مردم ایجاد مزاحمت کنند با قدرت و قاطعیت برخورد کرده و در این راستا به هیج وجه با قانون شکنان مماشات نخواهد کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 22 نفر از اراذل و اوباش در رودسر

دستگیری 22 نفر از اراذل و اوباش در رودسر