مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-19سياسي

تجدید و تحکیم روابط با مراکز مهم علم و فناوری در کشور


سرپرست قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: در دوره جدید، بنیاد به سمت تجدید و تحکیم روابط خود با مراکز مهم علم و فناوری در کشور حرکت کرده و به دنبال توسعه این روابط و همکاری های مشترک است.

- به نقل از بنیاد ملی نخبگان، نشست هم اندیشی بنیاد ملی نخبگان و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با حضور ناصر باقری مقدم؛ سرپرست قائم مقام بنیاد، ایمان افتخاری، رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، عباس ابراهیمی معاون سرآمدان و نخبگان و سید محمد صادق موحد معاون آینده ساران بنیاد، مسعود امینی، معاون آینده پژوهی علم و فناوری و علی عبدالعالی معاون ترویج علم و فناوری صندوق برگزار شد.

در ابتدای این نشست، ناصر باقری مقدم، سرپرست قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به لزوم وجود رابطه ای توسعه یافته میان بنیاد ملی نخبگان و صندوق حمایت از پژوهشگران (بنیاد علم ایران) گفت: در دوره جدید بنیاد به سمت تجدید و تحکیم روابط خود با مراکز مهم علم و فناوری در کشور حرکت کرده و به دنبال توسعه این روابط و همکاری های مشترک است.

وی با اشاره به پتانسیل مستعدان برتر، اعضای هیات علمی و استادیاران جوان، گفت: نیروی انسانی مستعد و نخبه بدون شک مهمترین دارایی یک سرزمین برای رشد و پیشرفت است و بنیاد بر همین اساس به دنبال تغییر رویکرد از عرضه و توانمندس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید و تحکیم روابط با مراکز مهم علم و فناوری در کشور

تجدید و تحکیم روابط با مراکز مهم علم و فناوری در کشور