مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 11:372022-03-19حوادث

نظارت بر محل های فروش ماهی سفره هفت سین/جریمه نقدی و کیفری فروش حیوانات وحشی


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با اشاره به اینکه در صورت مشاهده فروش حیوانات وحشی برای متخلفین ضمن در نظر گرفتن جریمه نقدی، شامل جریمه کیفری نیز می شود، - ایسنا/خراسان رضوی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با اشاره به اینکه در صورت مشاهده فروش حیوانات وحشی برای متخلفین ضمن در نظر گرفتن جریمه نقدی، شامل جریمه کیفری نیز می شود، گفت: گشت های سیار به صورت مستمر در کل شهرهای استان خراسان رضوی، جدا از گشت هایی که داریم تشکیل شده و به اکثر محل های فروش ماهی های سفره هفت سین نظارت می شود.

ابوالفضل شعبانی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با قاچاق حیات وحش اظهار کرد: هر ساله در رابطه با قاچاق حیات وحش تمهیداتی اندیشیده می شود ولی امسال بسیار با قدرت در مقابله با این موضوع عمل شده است.

از اول اسفندماه، حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در خصوص بحث پایان سال و خرید فروش حیات وحش به خصوص جانوران وحشی اعم از آبزی و غیر آبزی آماده باش صد درصد هستند.

وی ادامه داد: گشت های سیار به صورت مستمر در کل شهرهای استان خراسان رضوی، جدا از گشت هایی که داریم تشکیل شده و به اکثر محل های فروش ماهی های سفره هفت سین نظارت می شود.

اگر موارد تخلفی مثل فروش لاکپشت برکه ای، مارهای آبی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر محل های فروش ماهی سفره هفت سین/جریمه نقدی و کیفری فروش حیوانات وحشی

نظارت بر محل های فروش ماهی سفره هفت سین/جریمه نقدی و کیفری فروش حیوانات وحشی