مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 09:422022-03-19ورزشي

قهرمانان جهانی کشتی در البرز به دنبال شغل می گردند


کشتی استان البرز از دیرباز به عنوان یکی از استان های مستعد و قهرمان پرور در این رشته در ورزش کشور معرفی شده و تاکنون ورزشکاران و ملی پوشان زیادی از این استان درآوردگاه های جهانی حائز کسب مقام شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حضور قهرمانان به نام کشتی جهان و المپیک در این استان از جمله پهلوان ابراهیم جوادی، پهلوان مهدی محبی، پهلوان علیرضا حیدری و زنده یاد پهلوان علیرضا سلیمانی علاقه مندان به این رشته باستانی و پهلوانی را دو چندان کرده است.

تلاش مربیان کشتی کشور دراین استان سبب شده است تا ورزشکاران به نامی همچون علیرضا کریمی و سجاد غلامی نام البرز را در میادین مختلف جهانی و بین المللی مطرح کنند.

یکی از این مربیان حمیدرضا جمشیدی است که در سال 1397 به عنوان مربی برتر کشتی کشور از سوی فدراسیون کشتی معرفی شد و هفته گذشته در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مربیان کشتی سال 1400 از وی به عنوان مربی برتر در حوزه ورزش کشتی استان البرز تجلیل به عمل آمد.

حمیدرضا جمشیدی در گفت و گو با ایسنا می گوید: با توجه به استعدادها و ظرفیت های خوبی که در کشتی استان البرز داریم اگر این ورزش مورد حمایت بیشتری قرار گیرد، در آینده نزدیک خواهیم توانست در این رشته حرف اول را در قهرمان پروری بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان جهانی کشتی در البرز به دنبال شغل می گردند

قهرمانان جهانی کشتی در البرز به دنبال شغل می گردند