مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 09:172022-03-19سياسي

آیت الله رمضانی: ائمه جمعه باید جهاد تبیین را تشریح کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، آیت الله رضا رمضانی شامگاه جمعه در مراسم شام ولادت امام عصر (عج) که در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: لنگرود از شهرهای با سابقه در دیانت و ولایت پذیری است و افراد متدین زیادی در این شهر زندگی می کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه لازم است که در هر شهری سند فرهنگی نوشته و کارها بر اساس برنامه تنظیم شود، افزود: خوشبختانه نسل جوان ما پا در رکاب است و باید با این ها جلسات مکرر گذاشته شود؛ ما هم مشتاق این نوع جلسات هستیم.

  وی ضمن تبریک نیمه شعبان و میلاد امام عصر (عج)، با تاکید بر ارتباط فکری و معنوی با امام زمان (عج) بیان کرد: ما باید نسبت به امام معرفت خود را زیاد کنیم.

رمضانی با اشاره به اینکه شناخت و معرفت نسبت به امام زمان (عج) باید گسترش پیدا کند، افزود: هر چه معرفت و شناخت بیشتر باشد، محبت هم قطعاً بیشتر می شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خیلی ها هستند که فقط دعای ندبه می خوانند و اشک می ریزند، ولی کار عملی برای بسترسازی ظهور انجام نمی دهند، تصریح کرد: حتی عده ای اعتقاد دارند که این انقلاب مانع ظهور حضرت مهدی (عج) بوده؛ این یک انحراف است که برخی بگویند هیچ قدمی نباید بگذاریم تا فساد کل جهان را فرا بگیرد و وظیفه ما در مقابل مشرک مهاجم که اقدام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رمضانی: ائمه جمعه باید جهاد تبیین را تشریح کنند

آیت الله رمضانی: ائمه جمعه باید جهاد تبیین را تشریح کنند