مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 09:172022-03-19سياسي

آیت الله رمضانی: ائمه جمعه باید جهاد تبیین را تشریح کنند


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در ادامه با اشاره به اینکه ائمه جمعه باید جهاد تبیین را تشریح کنند، گفت: وظیفه منتظران حضرت مهدی (عج)، «جهاد تبیین» است که در قرآن با عنوان جهاد کبیر یاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، آیت الله رضا رمضانی شامگاه جمعه در مراسم شام ولادت امام عصر (عج) که در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: لنگرود از شهرهای با سابقه در دیانت و ولایت پذیری است و افراد متدین زیادی در این شهر زندگی می کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه لازم است که در هر شهری سند فرهنگی نوشته و کارها بر اساس برنامه تنظیم شود، افزود: خوشبختانه نسل جوان ما پا در رکاب است و باید با این ها جلسات مکرر گذاشته شود؛ ما هم مشتاق این نوع جلسات هستیم.

  وی ضمن تبریک نیمه شعبان و میلاد امام عصر (عج)، با تاکید بر ارتباط فکری و معنوی با امام زمان (عج) بیان کرد: ما باید نسبت به امام معرفت خود را زیاد کنیم.

رمضانی با اشاره به اینکه شناخت و معرفت نسبت به امام زمان (عج) باید گسترش پیدا کند، افزود: هر چه معرفت و شناخت بیشتر باشد، محبت هم قطعاً بیشتر می شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خیلی ها هستند که فقط دعای ندبه می خوانند و اشک می ریزند، ولی کار عملی برای بسترسازی ظهور انجام نمی دهند، تصریح کرد: حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رمضانی: ائمه جمعه باید جهاد تبیین را تشریح کنند

آیت الله رمضانی: ائمه جمعه باید جهاد تبیین را تشریح کنند