مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 08:422022-03-19اقتصادي

ساخت سردخانه در کاکان حمایت می شود/گلایه باغداران از نبود سردخانه


یاسوج_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به ظرفیت تولید میوه، سرمایه گذاری در بخش سردخانه ای دهستان کاکان حمایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید علی احمدزاده در بازدید از منطقه کاکان شهرستان بویراحمد از اختصاص 50 میلیارد تومان از اعتبارات استانی جهت توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی در استان خبر داد و گفت: 10 میلیارد تومان نیز با پیگیری های نماینده بویراحمد و دنا و مارگون اختصاص یافته که سرجمع 60 میلیارد تومان جهت توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

وی از کلنگ زنی پروژه فیبرنوری کاکان خبر داد و گفت: فیبرنوری در این منطقه دو برابر گچساران و بویراحمد امکان توسعه دارد که تا اردیبهشت سال آینده به بهره برداری می رسد.

استاندار با اشاره به مشکل پوشش تلویزیونی در سطح استان گفت: 20 میلیارد تومان در اختیار صدا و سیمای مرکز استان قرار گرفته و تا شهریور تمامی مناطق استان تحت پوشش تلویزیونی قرار گیرند.

وی در ادامه سخنان خود در جشن نیمه شعبان در منطقه کاکان به قابلیت های بی نظیر گردشگری در این منطقه اشاره و عنوان کرد: کاکان منطقه خاص گردشگری استان است و از عید نوروز تا فصل پاییز گردشگری این منطقه رونق دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سردخانه در کاکان حمایت می شود/گلایه باغداران از نبود سردخانه

ساخت سردخانه در کاکان حمایت می شود/گلایه باغداران از نبود سردخانه