مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 08:272022-03-19سياسي

اطاعت و شناخت وظیفه در قبال جامعه معرفت نسبت به امام زمان(عج) است


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تأکید بر لزوم انجام اقدام عملی برای زمینه سازی ظهور حضرت ولیعصر (عج)، گفت: اطاعت و شناخت وظیفه در قبال جامعه معرفت نسبت به امام زمان(عج) است.

- ، آیت الله رضا رمضانی شامگاه جمعه در مراسم جشن ولادت امام عصر (عج) که در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: لنگرود از شهرهای با سابقه در دیانت و ولایت پذیری است و افراد متدین زیادی در این شهر زندگی می کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه لازم است که در هر شهری سند فرهنگی نوشته و کارها بر اساس برنامه تنظیم شود، افزود: خوشبختانه نسل جوان ما پا در رکاب است و باید با این ها جلسات مکرر گذاشته شود؛ ما هم مشتاق این نوع جلسات هستیم.

وی ضمن تبریک نیمه شعبان و میلاد امام عصر (عج)، با تاکید بر ارتباط فکری و معنوی با امام زمان (عج)، تصریح کرد: ما باید نسبت به امام معرفت خود را زیاد کنیم.

محور تحقق سیاست دینی تحقق عدالت است آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه شناخت و معرفت نسبت به امام زمان (عج) باید گسترش پیدا کند، اضافه کرد: هر چه معرفت و شناخت بیشتر باشد، محبت هم قطعاً بیشتر می شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خیلی ها هستند که فقط دعای ندبه می خوانند و اشک می ریزند، ولی کار عملی برای بسترسازی ظهور انجام نمی دهند، تصریح کرد: حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطاعت و شناخت وظیفه در قبال جامعه معرفت نسبت به امام زمان(عج) است

اطاعت و شناخت وظیفه در قبال جامعه معرفت نسبت به امام زمان(عج) است