مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 01:272022-03-18سياسي

هشدار درباره تور های غیرمجاز مسافرتی


تبلیغات فضای مجازی برای سفر ارزان با انواع خدمات گاه در ایام نوروز یک ترفند برای کلاه برداری است که مسئول میراث فرهنگی شهرستان کاشمر نسبت به این مساله هشدار جدی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رضا یوسفی در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه از 2 سال قبل حوزه گردشگری گرفتار ویروس منحوس کرونا شده و طی این مدت صدمات جبران ناپذیری به تأسیسات گردشگری و دفاتر مسافرتی مجاز وارد شده، افزود: علی رغم فعالیت پنج دفتر مسافرتی مجاز بند ب (مربوط به تور های ایران گردی و جهانگردی) در شهرستان، اما شاهدیم که افرادی بدون داشتن مجوز اقدام به برگزاری تور های غیرمجاز می کنند.

وی تصریح کرد: کسانی که در تور های غیرمجاز ثبت نام می کنند، در صورت بروز هر گونه اتفاق خودشان متضرر می شوند و امکان رسیدگی به شکایات شان وجود ندارد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشمر بیان کرد: علی رغم اینکه تاکنون مشکلات بسیاری برای شهروندان به دلیل ثبت نام در تور های غیرمجاز به وجود آمده، اما هیچ مرجعی نتوانسته به مشکل شان رسیدگی کند، اما اگر در تور های مجاز مشکلی به وجود بیاید، امکان بررسی و پیگیری و حتی جبران خسارت نیز وجود دارد.

وی عنوان کرد: از شهروندان تقاضا داریم برای حمایت از صنعت گردشگری کشور و برای اینکه دچار خسارت نشوند، در ایام نوروز حتما از تاسیسات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره تور های غیرمجاز مسافرتی

هشدار درباره تور های غیرمجاز مسافرتی