مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 20:172022-03-18ورزشي

بازگشایی گره 15 ساله مجتمع تجاری ـ تفریحی در شهرستان نور/ فراهم شدن اشتغال هزار نفر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، در روز ولادت منجی عالم بشریت صاحب عصر و الزمان مهدی موعود عجل الله که با ظهورش همه گره های عالم و آدم گشوده می شود، گره 15 ساله مجتمع تجاری تفریحی نگین شمال در شهرستان باز و طی مراسمی امروز به طور رسمی افتتاح شد.

این مراسم با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، معاون عمرانی فرماندار، اعضای شورای شهر و شهردار نور، برخی از مسؤولان و مالکان واحد ها، اصحاب رسانه، مجتمع تجاری و تفریحی نگین شمال نور افتتاح و قرار است تا ضمن اشتغالزایی برای حدود هزار نفر به صورت مستقیم به اقتصاد شهر و شهرستان رونق دهد و خاتمه خستگی 15 ساله سرمایه گذار باشد.

شهردار نور در این آیین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نوروز از دادستان شهرستان قدردانی کرد و گفت: بنده و اعضای شورای شهر به عنوان مهاجم در زمین فوتبال ایستادیم و توپ زیر پای ما رسید، آنچه که امروز شاهد آن هستیم تلاش دوستان قبلی بوده اما به هر دلیل با معضلاتی مواجه و سالیان طولانی راکد ماند تا نوبت به ما رسید.

وی افزود: با پیگیری سرمایه گذار و ورود مسؤولان شهرستان از جمله دادستان و فرماندار، در هفته های اخیر جلسات طولانی، گاهی تا 8 ساعت برگزار شد تا مشکل و معضل مجتمع رفع شود و امروز می توانیم امیدوارانه به آینده نگاه کنیم تا آنچه برای این طرح مدنظر بود محقق شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی گره 15 ساله مجتمع تجاری ـ تفریحی در شهرستان نور/ فراهم شدن اشتغال هزار نفر

بازگشایی گره 15 ساله مجتمع تجاری ـ تفریحی در شهرستان نور/ فراهم شدن اشتغال هزار نفر