مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 19:572022-03-18سياسي

فعالیت مراکز درمانی سپاه ایلام در ایام نوروز


معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه امیرالمؤمنین (ع) گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز کلیه مراکز درمانی وابسته به سپاه و بسیج در ایام تعطیلات فعال است.

- علیمحمدی معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه امیرالمؤمنین (ع) شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز و به طبع تعطیلی بخش اعظمی از خدمات درمانی، کلیه مراکز درمانی وابسته به سپاه و بسیج در ایام تعطیلات فعال بوده و به مردم شریف استان ارائه خدمت می کند.

  وی افزود: درمانگاه تخصصی شهدا شهر ایلام وابسته به معاونت سلامت و دفاع زیستی به صورت تمام وقت در ایام تعطیلات و در بخش های درمانگاه عمومی ( شامل پزشک عمومی، تزریقات خواهر و برادر و نوار قلب) ، دندانپزشکی، داروخانه، رادیولوژی و آزمایشگاه فعال است.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه امیرالمؤمنین (ع) گفت: ساعت کار درمانگاه عمومی از 8 صبح لغایت 12 شب و سایر بخش ها از ساعت 8 صبح تا 19 عصر خواهد بود.

وی افزود: همچنین مراکز درمانی بقیه الله الاعظم (عج) در شهرستان ها شامل درمانگاه دهلران از ابتدای تعطیلات و درمانگاه شهرستان های ایلام، سرابله و ایوان بعد از تعطیلات رسمی نوروز فعال خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مراکز درمانی سپاه ایلام در ایام نوروز

فعالیت مراکز درمانی سپاه ایلام در ایام نوروز