مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-18سياسي

دشمن نابودی حجاب و عفاف را هدف قرار داده است


امام جمعه موقت یزد با تاکید بر این که دشمن حجاب، حیا و عفاف را در کشورهای مسلمان هدف قرار داده است، گفت: باید با بصیرت خود را به ملزم به این مهم بدانیم و دیگران را به رعایت آن سفارش کنیم.

- آیت الله سید محمد رضا مدرسی امروز در خطبه های آخرین نماز جمعه سال 1400 ضمن سفارش نمازگزارن به تقوی الهی، به درس ها و عبرت های فراوان جنگ اوکراین اشاره و اظهار کرد: کشورهای مستکبر غرب پس از مرزبندی و تقسیم کشورها پس از جنگ جهانی دوم ولو به صورت ظالمانه، تاکید داشتند که دیگر به کشورها تعدی نشود ولی با زیاده خواهی و حرص ورزیدن به منافع دیگر کشورها دست به تجاوز و جنایات در این کشورها می زنند.

وی بزرگترین اتفاق در این جنگ را توطئه کردن غرب و آمریکایی ها نسبت به هم پیمانان قدیمی‎شان ذکر کرد و گفت: دخالتهای و زیاده طلبی های آمریکایی ها تمامی ندارد و متاسفانه منشاء این آزمندی ها و زیاده طلبی منجر به جنگی شده که خسارات آن دامن مردم اوکراین را گرفته است و بیچاره این مردم که به پشتوانه غرب دلگرم بودند ولی اکنون کاسه گدایی آنها از سوی غرب بی پاسخ مانده است.

خطیب جمعه یزد در ادامه به جنایات وحشتناک آل سعود در قتل عامل تعداد زیادی از انسانها اشاره و ابراز امیدواری کرد که خداوند انتقام خون آنها و بقیه کسانی که به دست این طایفه خبیث جان خود را از دست داده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن نابودی حجاب و عفاف را هدف قرار داده است

دشمن نابودی حجاب و عفاف را هدف قرار داده است