مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-18سياسي

آیت الله رمضانی: ظرفیت های شهرستان های گیلان مطالعه، نیازسنجی و بازتعریف شود


نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه از استاندار گیلان و تیم مدیریتی شان می خواهم تا بدون هیچ تفاوتی، همه شهرستان های استان را مورد مطالعه قرار داده و درباره هر یک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، آیت الله رضا رمضانی امروز در نشست صمیمی با مسؤولین گروه های جهادی شهرستان آستارا که در حرم مطهر امامزادگان قاسم و ابراهیم (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: گروه های جهادی نقش کلیدی و اساسی در فعالیت فرهنگی شهر دارند.

  وی با بیان اینکه گزارش های ارائه شده در خصوص فعالیت های جهادی در شهرستان آستارا، نویدبخش اقدمات خوب در این حوزه است، گفت: توزیع بسته معیشتی، جمع کردن خیرین، فقرزدایی و سرکشی از نیازمندان جزء سیره عملی پیامبر اکرم (ص) است.

  دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه خدمات رسانی به نیازمندان در فضای جامعه خیلی اثرگذار است، افزود: این خدمات نشان می دهد که حاکمیت دینی به فقرزدایی اهتمام می ورزد.

  رمضانی، فقرزدایی را از آموزه های مهم اسلام دانست و بیان کرد: اسلام حتی در رابطه با زدودن فقر، مسلمان و غیر مسلمان نمی شناسد.

  نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کارهای جهادی و محرومیت زدایی از جمله اقداماتی است که چون منفعت مالی ندارد، هر کسی راغب به انجام دادن آن نیست، تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رمضانی: ظرفیت های شهرستان های گیلان مطالعه، نیازسنجی و بازتعریف شود

آیت الله رمضانی: ظرفیت های شهرستان های گیلان مطالعه، نیازسنجی و بازتعریف شود