مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 15:022022-03-18سياسي

امنیت کنونی نتیجه جان فدایی نیروهای امنیتی است/رفع تنگناهای معیشتی مردم جهاد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه های مسوولان رفع مشکلات مردم است تا جاییکه رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند جهاد اصلی توجه به مشکلات اقتصادی و رفع تنگناهای معیشتی مردم است.

وی با تبریک هفته سربازان گمنام، گفت: سربازان گمنام در مسیر تامین امنیت و مبارزه با دشمنان تمام توان خود را به کار گرفته و در این مسیر ایثار و فداکاری می کنند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: نیروهای امنیتی با ایثار و از خودگذشتگی و بذل جان در مسیر دفاع از مرزها و امنیت مردم تلاش می کنند و در این مسیر جان فدایی کرده و شهدای بسیاری تقدیم کرده اند.

وی در ادامه از بهار طبیعت به عنوان زنده شدن دوباره نام برد و گفت: آثار رحمت الهی در طبیعت مرده زمستان در بهار نمود پیدا می کند.

ماموستا رستمی تصریح کرد: طبق روایات دینی قطع یک درخت و نهال همانند کشتن و به قتل رساندن یک موجود زنده است، زیرا جنگل ها و عرصه های طبیعی نقش مهمی در سلامت زندگی دارند.

وی با اشاره به ورود رفتارهای غلط و اتفاقات ناگواری که از عناوین سنت چهارشنبه سوری و شب نوروز در بین جامعه رواج پیدا کرده است، گفت: دین اسلام و هیچ کس مخالف شادی نیست اما شادی که موجب آسیب به جسم انسان و دیگران شود از دیدگاه اسلام حرام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت کنونی نتیجه جان فدایی نیروهای امنیتی است/رفع تنگناهای معیشتی مردم جهاد است

امنیت کنونی نتیجه جان فدایی نیروهای امنیتی است/رفع تنگناهای معیشتی مردم جهاد است