مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-18ورزشي

مجتمع رفاهی کمپ تیم های ملی کشتی افتتاح شد


مجتمع فرهنگی رفاهی شهید سجاد عفتی در کمپ تیم های ملی کشتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صبح امروز با حضور وزیر ورزش افتتاح شد.

- ، مجتمع فرهنگی رفاهی شهید سجاد عفتی در کمپ تیم های ملی کشتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، خانواده معظم شهید عفتی و کادر فنی و کشتی گیران تیم های ملی افتتاح شد.

همچنین در این مراسم پدر و مادر شهید عفتی که فرزندشان به عنوان مدافع حرم به درجه شهادت رسیده بودند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

این مجتمع فرهنگی در ادامه بازسازی و تجهیز گسترده کمپ تیم های ملی به بهره برداری رسید و از رستوران و استخر برای استفاده ملی پوشان کشتی برخوردار است.

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران گفت: وجود چنین فضایی در این محیط بسیار حس می شد و با توجه به زمان فشار روی اعصاب ورزشکاران در تمرین ها، این مجتمع می تواند محیطی برای کاهش بار فکری و روانی ورزشکاران محسوب شود.

وی اظهار داشت: در این مراسم هیچ مقام رسمی را دعوت نکرده ایم بلکه این شخصیت ها به صورت خودجوش در این مراسم شرکت کردند.

وجود چنین فضایی در این محیط بسیار حس می شد و با توجه به زمان فشار روی اعصاب ورزشکاران در تمرین ها، این مجتمع می تواند محیطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع رفاهی کمپ تیم های ملی کشتی افتتاح شد

مجتمع رفاهی کمپ تیم های ملی کشتی افتتاح شد