مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 13:172022-03-18سياسي

گردشگری اسلامی مدنظر مسئولان باشد/لزوم کنترل گرانی در بازار


امام جمعه بخش مرکزی یزد بر لزوم توجه جدی به گردشگری اسلامی در دارالعباده یزد تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد پرخیر و برکت ولیعصر (عج) و آرزوی تعجیل در فرج آن حضرت اظهار داشت: در شریعت هیچ موضوع و محوری نیست که دارای حکم شرعی نباشد و محوری ترین موضوع ما نیز مهدویت است و مهدویت نیز دارای احکام شرعی فراوان و جامعی است.

وی عنوان کرد: مهدویت از لحاظ شرعی دارای ابعاد اعتقادی، رفتاری و گفتاری است؛ اعتقاد به آن حضرت به عنوان دوازدهمین امام معصوم (ع) و اعتقاد به تولد آن حضرت بر خلاف سایر فرق اسلامی و اینکه صاحب الزمان دادگستر جهان هستند نیز در ردیف واجبات قرار دارد.

مدرسی ادامه داد: در بعد گفتاری، دعا کردن برای آن حضرت یک وظیفه و مسئولیت شرعی است همچنین در بعد رفتاری نیز می توان به گذاشتن دست بر سر و قیام هنگام شنیدن نام مبارک حضرت ولیعصر (عج) اشاره کرد.

انتظار فرج از ویژگی های مکلفین در دوران انتظار است امام جمعه بخش مرکزی یزد یادآور شد: وظایفی که مردم در دوران غیبت دارند به عنوان مسئولیت شرعی است، انتظار فرج از ویژگی های مکلفین در دوران انتظار است و صدقه دادن و مواظبت بر عدم آزار آن حضرت، موضوعاتی مهم در دوران انتظار تا ظهور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری اسلامی مدنظر مسئولان باشد/لزوم کنترل گرانی در بازار

گردشگری اسلامی مدنظر مسئولان باشد/لزوم کنترل گرانی در بازار