مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-18سياسي

نشست صمیمانه ی جهادگران تعلیم و تربیت دانشگاه فرهنگیان هرمزگان برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، نشست صمیمانه ی جهادگران تعلیم و تربیت دانشگاه فرهنگیان هرمزگان با حضور جناب آقای ضیایی (مدیریت امور پردیس های فرهنگیان استان)، - نشست صمیمانه ی جهادگران تعلیم و تربیت هرمزگان، با حضور مسئولین این استان در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، نشست صمیمانه ی جهادگران تعلیم و تربیت دانشگاه فرهنگیان هرمزگان با حضور جناب آقای ضیایی (مدیریت امور پردیس های فرهنگیان استان)، جناب اقای رئوفی (مسئول بسیج دانشجویی استان)، سرکار خانوم حاجی زاده (معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان) ونیز جمعی دیگر از مسئولین استانی صبح امروز چهارشنبه، بیست و چهارمین روز از اسفند ماه سال یک هزار و چهارصد در پردیس فرهنگیان شهید بهشتی بندر عباس برگزار گردید.

در این نشست ابتدا مسئولین به ذکر نکاتی پیرامون امور جهادی و ظرفیت های خود برای همراهی با جهادگران در اقدامات آینده پرداختند.

در ادامه پس از ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده ی دانجشویان از آغاز طرح تا به اکنون، از کارت جهادگر تعلیم و تربیت رونمایی و به طور رسمی به امضای سه مسئول نامبرده به نمایندگی از سه ارگان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست صمیمانه ی جهادگران تعلیم و تربیت دانشگاه فرهنگیان هرمزگان برگزار شد

نشست صمیمانه ی جهادگران تعلیم و تربیت دانشگاه فرهنگیان هرمزگان برگزار شد