مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 01:222022-03-17اقتصادي

هجوم قاچاقچیان چوب به جنگل های زاگرس


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با اشاره به ممنوعیت برداشت چوب در جنگل های شمال کشور، گفت: این امر موجب هجوم قاچاقچیان چوب به سمت جنگل های زاگرس شده است.

- ، شیرزاد نجفی شامگاه پنج شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان اظهار داشت: کمبود بارش ها نسبت به سال گذشته 18 درصد کاهش یافته که به دنبال آن، دبی رودخانه ها و آب چاه ها نیز کم شده که می طلبد در این حیث منابع آبی توسط متولیان امر مدیریت شود.

وی به نزدیک شدن فصل حریق اشاره کرد و گفت: برای دیده بانانی که بخواهیم در نقاط بحرانی به کارگیری کنیم نیازمند اعتبار هستیم که در همین جا از مدیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تقاضا دارم در خصوص تأمین اعتبار برای به کار گیری این دیده بانان، منابع طبیعی را کمافی سابق یاری کند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان به ممنوعیت برداشت چوب در جنگل های شمال کشور گریزی زد و تصریح کرد: این مهم باعث شده که قاچاقچیان چوب به سمت جنگل های زاگرس هجوم بیاورند که در راستای مبارزه با این افراد نیازمند کمک و همکاری نیروی انتظامی هستیم.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود به کوچ عشایر، تهیه و فروش زغال توسط متخلفین نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در لرستان دو میلیون و 217 هزار هکتار از اراضی کاداستر شده و سند آنها به نام دولت جمهوری اسلامی ایران ثبت شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم قاچاقچیان چوب به جنگل های زاگرس

هجوم قاچاقچیان چوب به جنگل های زاگرس