مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 20:522022-03-17اقتصادي

شرکت آب منطقه ای لرستان: 70 درصد از مخازن سدهای لرستان خالی است


کمبود منابع آب برای تابستان سال آینده شدیدتر از امسال خواهد بود و از طرفی مخازن سدهای ساخته شده هم بیش از 70 درصد خالی است.

- کمبود منابع آب برای تابستان سال آینده شدیدتر از امسال خواهد بود و از طرفی مخازن سدهای ساخته شده هم بیش از 70 درصد خالی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: 70 درصد از مخازن سدهای لرستان خالی است و کمبود منابع آب برای تابستان سال آینده شدیدتر از امسال خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، داریوش حسن نژاد روز پنجشنبه به رسانه ها اعلام کرد: بر اساس گزارش های سازمان هواشناسی و وزارت نیرو متاسفانه از مهرماه تا اسفندماه امسال در سطح استان بارش های قابل ملاحظه ای رخ نداده است و پیش بینی بارش ها هم تا پایان سال آبی در حدی نیست که بتواند کمبود منابع آب سال گذشته را جبران کند.

وی گفت: کمبود منابع آب برای تابستان سال آینده شدیدتر از امسال خواهد بود و از طرفی مخازن سدهای ساخته شده هم بیش از 70 درصد خالی است.

حسن نژاد افزود: در تابستان سال گذشته به علت کاهش بارندگی، مسیرهایی از رودخانه کشکان و رودخانه سیلاخور از بروجرد تا دورود کاملا خشک شد.

به گفته وی با توجه به آمار و اطلاعات موجود و پیش بینی بارش ها در فصل بهار سال 1401 در صورتیکه کاشت محصولات کشاورزی با نیاز آبی بالا همانند سال قبل انجام گیرد، باعث می شود که بسیاری از چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت آب منطقه ای لرستان: 70 درصد از مخازن سدهای لرستان خالی است

شرکت آب منطقه ای لرستان: 70 درصد از مخازن سدهای لرستان خالی است