مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 18:522022-03-17ورزشي

برای پیشرفت و اعتلای کشتی همدان با تمام توان کار کرده ام


در راستای اعتلا و پیشرفت کشتی استان همدان بیش از حد توان کار کرده ام و هیچ وقت در این راستا کم کاری نکرده ام.

- ایسنا/همدان رییس هیات کشتی استان همدان گفت: در راستای اعتلا و پیشرفت کشتی استان همدان بیش از حد توان کار کرده ام و هیچ وقت در این راستا کم کاری نکرده ام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا یاری در جمع خبرنگاران و ورزشی نویسان استان، بیان کرد: از زمانی که در سکان کشتی همدان حضور داشته ام تمام نیازهای تیم های کشتی همدان اعم از اردوهای آماده سازی و تمامی امور مرتبط با بازیکن و مربی و هم چنین رایزنی های منوط به این داستان را با جان و دل و به صورت جدی پیگیری کرده ام و همگان شاهد این موضوعات هستند که چراغ خاموش شده کشتی در استان را روشن کردیم.

وی در ادامه افزود: هیات رییسه کشتی استان همدان با تمام توان پای کار بوده اند و حتی مخالفین ما هم قبول دارند که از ویرانه سال های گذشته چه پشتوانه سازی برای جوانان سربلند کشتی استان ایجاد کردیم؛ در هر رده وزنی چند فرد مدعی را به جامعه کشتی معرفی کردیم و در سال های آینده نام این افراد بیشتر شنیده خواهد شد و نباید ملاکمان اخبار منفی و کوتاه مدت محور کشتی استان باشد.

رییس هیات کشتی استان همدان خاطرنشان کرد: اولویت کار هیات کشتی استان توجه به استعدادهای رده سنی پایه بود و سعی کردیم با آکادمیک کردن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای پیشرفت و اعتلای کشتی همدان با تمام توان کار کرده ام

برای پیشرفت و اعتلای کشتی همدان با تمام توان کار کرده ام