مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 18:422022-03-17اجتماعي

کتابخانه های عمومی اردبیل تعطیل نیست


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل از تداوم فعالیت کتابخانه های عمومی منتخب این استان در تعطیلات نوروزی 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پروانه رضاقلیزاده بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از کتابخانه های عمومی سطح شهر اردبیل اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن سال نو و در راستای ارائه خدمات فرهنگی و کتابخانه ای به علاقه مندان کتاب و مطالعه، برخی کتابخانه های منتخب در این استان فعال خواهند بود.

وی تصریح کرد: بر این اساس کتابخانه مرکزی اردبیل از 29 اسفند تا 15 فروردین از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 18 عصر در طول هفته حتی روزهای تعطیل برای استفاده اقشار جامعه و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی فعالیت خواهد کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: در شهرستان های مشگین شهر، خلخال و سرعین به ترتیب کتابخانه های عمومی شهید اسدی، شهید عاشوری زاده و حضرت ولی عصر (عج) از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 14 برای ارائه خدمات به علاقه مندان فعال خواهند بود.

رضاقلیزاده با اشاره به اینکه 82 باب کتابخانه عمومی و مشارکتی در نقاط مختلف استان اردبیل فعال است، افزود: تمامی این کتابخانه ها در سطح استان اردبیل فعال بوده و کتابخانه های منتخب نیز به فعالیت های نوروزی خود ادامه خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های عمومی اردبیل تعطیل نیست

کتابخانه های عمومی اردبیل تعطیل نیست