مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 18:372022-03-17سياسي

شرایط سفر ارزان فراهم شود


استاندار فارس با بیان اینکه برای اسکان مسافران تدابیر لازم اندیشیده شود، افزود: فضاهای لازم برای اسکان تا امکان برپایی چادر برای مسافران فراهم شود و همه دستگاه ها کمک کنند تا سفر برای مسافران ارزان تمام شود.

- محمدهادی ایمانیه در جلسه ستاد سفرهای نوروزی با بیان اینکه پس از 2 سال درگیری با کرونا، فارس پذیرای گردشگران و مسافران خواهد بود، عنوان کرد: حادثه سیل 98 و پذیرایی مردم شیراز از مسافران تبدیل به یک اتفاق تاریخی شده و در ذهن مردم کشور مانده است.

به نقل از استانداری فارس، با اشاره به اهتمام دولت بر کاهش تصادفات در نوروز گفت: رییس جمهور قول دادند که 3 استان برتر در امر کاهش تصادفات تشویق می شوند، در این زمینه دستگاه های حساس، نیروی انتظامی و راهداری هست هر چند دیگر دستگاه های امدادی هم نقش دارند اما این دو دستگاه نقش بیشتری دارند و هر امکانی نیاز است برای کاهش تصادفات تامین می شود.

ایمانیه با تاکید بر اینکه در این نوروز فرهنگ مهماندوستی استان فارس را نشان دهید، بیان کرد: برای ترافیک جاده های ورودی به شیراز یا داخل شهر باید توجه ویژه شود که نیروی انتظامی باید اهتمام خاص و تدابیر لازم را در این زمینه داشته باشد تا مردم دچار ترافیک شدید نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط سفر ارزان فراهم شود

شرایط سفر ارزان فراهم شود