مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 17:072022-03-17سياسي

لزوم کار جهادی و مضاعف مدیران/ کوتاهی از هیچ مسئولی قابل قبول نیست


معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر لزوم کار جهادی و مضاعف از سوی مدیران، گفت: در این رابطه کوتاهی از هیچ مسئولی قابل قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام ستاری امروز پنجشنبه در جلسه تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری پلدختر با تبریک فرا رسیدن میلاد مهدی موعود (عج) اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی به عنوان سرمشق جهانی شکل گرفته و استقلال آن در بعد منطقه ای الگوی تمام عیار برای تمام ملت ها است و دنیا به این امر اذعان دارد.

مردم همیشه از مسئولان جلوتر بوده اند وی افزود: هرچند حاکمان سرسپرده نمی خواهند به این امر اذعان کنند اما در عمل می دانند که اگر در عرصه سیاسی بخواهند نظام جمهوری اسلامی را نادیده بگیرند برنامه های آنها به بن بست می رسد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: این موضوع در بحث برون منطقه ای مانند خلیج فارس و در خاورمیانه به اثبات رسیده و تمام استکبار با قدرت پوشالی اش در برابر خواسته های نظام ما سر تعظیم فرود آورده است.

ستاری افزود: طی 42 سال گذشته هر جا خطری برای نظام بوده حضور مردم مانع شده و مردم همیشه از مسئولان جلوتر بودند.

وی یادآور شد: شاید برخی مسئولان در عرصه خدمتگزاری کم کاری کردند اما مردم با همه نا مهربانی ها تا پای جان پای نظام و انقلاب هستند که جای تقدیر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کار جهادی و مضاعف مدیران/ کوتاهی از هیچ مسئولی قابل قبول نیست

لزوم کار جهادی و مضاعف مدیران/ کوتاهی از هیچ مسئولی قابل قبول نیست