مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 16:522022-03-17فرهنگي

پایان جشنواره تئاتر خیابانی شب چراغ با معرفی برترین ها


چهارمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی شب چراغ در فیروزآباد به کار خود خاتمه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، چهارمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی شب چراغ در فیروزآباد با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان و اقشار مختلف مردم در تالار هنر با معرفی برترین های هر بخش به کار خود خاتمه داد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزآباد در اختتامیه این جشنواره ضمن عرض خوش آمد به میهمانان و تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: هنر تئاتر از جمله روش های مؤثر در آموزش، فرهنگ سازی و جامعه پذیری است.

سلیمان شریفی افزود: فرهنگ سازی، ترویج قانون مداری و آموزش مهارت های زندگی از جمله مواردی بوده که با زبان هنر در سال های اخیر بیشتر به آن پرداخته شده است.

وی ادامه داد: این جشنواره و نمایش های اجرا شده آن با موضوع های متنوع در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق، خودکشی، تهدیدات فضای مجازی و بزهکاری برای تمام سنین قابل بهره برداری است.

شریفی اضافه کرد: وقوع جرم و بزهکاری متأثر از پیش زمینه های متعدد اجتماعی، فردی و خانوادگی است، اما می توان پس از شناخت این پیش زمینه ها، با انتخاب راهکارهای علمی و بهره گیری از ابزارهای فرهنگی، هنری در کنار هم و با همکاری و تعامل سازنده ی حوزه های تاثیرگذار، در پیشگیری از وقوع دوباره ی جرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان جشنواره تئاتر خیابانی شب چراغ با معرفی برترین ها

پایان جشنواره تئاتر خیابانی شب چراغ با معرفی برترین ها