مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 15:322022-03-17سياسي

در صورت مشاهده صید ترال برخورد قاطع با متخلفان انجام شود


دادستان کل کشور خطاب به مسوولان قضایی چابهار گفت: در صورت مشاهده صید ترال در این منطقه، برخورد جدی و قاطع با متخلفان را در دستور کار قرار دهند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دادستان کل کشور خطاب به مسوولان قضایی چابهار گفت: در صورت مشاهده صید ترال در این منطقه، برخورد جدی و قاطع با متخلفان را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از چابهار، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در نشست شورای اداری چابهار اظهار افزود: از مسوولان می خواهیم اقدامات پیشگیرانه را بر اقدامات قضایی مقدم شمارند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه یکسری مقررات و قوانین خاصی برای مناطق آزاد در قانون ذکر شده است گفت: برای پیشرفت چابهار و رهایی مردم از سردرگمی، باید تعارضاتی که بین بعضی از قوانین و مقررات در این منطقه وجود دارد برداشته شود.

وی اظهار کرد: همه می دانیم که یکسری مقررات و قوانین خاصی برای مناطق آزاد در قوانین آمده و ذکر شده است که بایستی متناسب با حاکمیت و اجری قوانین نسبت به مدیرت و کسانی که کارشان مرتبط است اجرا شوند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم که مشکلاتی که در بحث منطقه آزاد چابهار به ما اطلاع دادند هرچه زودتر با راه حلِ روشنی برطرف شود گفت: نخست باید محدوده منطقه آزاد مشخص شود و دوم اینکه تعارضاتی که بین بعضی از قوانین و مقررات وجود دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صورت مشاهده صید ترال برخورد قاطع با متخلفان انجام شود

در صورت مشاهده صید ترال برخورد قاطع با متخلفان انجام شود