مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-17پزشكي

ثبت بیست و دومین اهدای زندگی در زنجان


مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: بیست و دومین ایثار ماندگار استان زنجان با اهدای دو ارگان حیاتی جوان زنجانی به ثبت رسید.

- شهریار امام وردی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با بیست و دومین اهدای عضو استان زنجان، اظهار کرد: بیست و دومین اهدای عضو انجام شده در استان، متعلق به زنده یاد فرزاد جباری 32 ساله ساکن زنجان که به دلیل بیماری زمینه ای به بیمارستان ولیعصر (عج) انتقال یافته بود، علی رغم تلاش و پیگیری های پزشکان و کادر درمان، دچار مرگ مغزی شد.

وی با بیان اینکه پس از اطلاع از مرگ مغزی مرحوم جباری، کارهای لازم برای کسب رضایت از خانواده وی انجام شد، افزود: ارگان های حیاتی این بیمار مرگ مغزی برای اهدا به بیماران نیازمند پیوند عضو به بیمارستان سینای تهران منتقل شد.

این مسئول در رابطه با ارگان های حیاتی اهدا شده در بیست و دومین اهدای عضو سال جاری زنجان، تصریح کرد: دو ارگان حیاتی از جمله کبد و قلب بیمار مرگ مغزی زنجانی به بیماران نیازمند اهدا شد و زندگی دوباره ای به آنان بخشید.

مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به شرایط سخت کرونایی موجود، ادامه داد: در شرایط کنونی اپیدمی کرونا تلاش پزشکان و پرسنل فداکار پرستاری بیمارستان آیت الله موسوی زنجان در نگه داری و آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیست و دومین اهدای زندگی در زنجان

ثبت بیست و دومین اهدای زندگی در زنجان